News

DODJELA BESPOVRATNIH SREDSTAVA POSLOVNIM SUBJEKTIMA

Republička agencija za razvoj malih i srednjih preduzeća u saradnji sa lokalnim partnerima poziva vas na prezentaciju 3. javnog poziva za dodjelu bespovratnih sredstava poslovnim subjektima koji imaju inovativne poslovne ideje, proizvode ili usluge koje mogu dovesti do smanjenja nezaposlenosti, povećanja konkurentnosti i održivog društveno-ekonomskog razvoja u BiH. Maksimalan iznos grant sredstava dostupan za start-up iznosi 10.000,00 EUR, a za mikro, mala i srednja preduzeća do 250 zaposlenih 30.000,00 EUR, s tim da moraju obezbijediti i vlastito učešće u iznosu od minimalno 50%.

Grant sredstva obezbijeđena su kroz „Challenge to Change“- C2C program koji provode Republička agencija za razvoj malih i srednjih preduzeća i Sarajevska regionalna razvojna agencija SERDA, a finansijski podržava Švedska agencija za međunarodni razvoj i saradnju – Sida/Ambasada Švedske u BiH.

Raspored info dana:

Doboj, ulica Kneza Lazara 2, sala hotela Park, utorak 27. novembra u 11 časova

Bijeljina, Trg kralja Petra Karađorđevića, zgrada Skupštine grada Bijeljina, utorak 27. novembra u 11 časova

Banja Luka, ulica Jovana Dučića 23a (u krugu Čajevca), sala Univerziteta za poslovne studije, srijeda 28. novembra u 11 časova

Trebinje, ulica Stepe Stepanovića, zgrada Poslovnog inkubatora, srijeda 28. novembra u 11 časova 

Prijedor, u prostorijama Agencije PREDA, Poslovni centar Prijedor (bivša upravna zgrada CELPAK), četvrtak 29. novembar u 11 časova

Istočno Sarajevo, ulica Stefana Nemanje 14, zgrada Administrativnog centra Grada Istočno Sarajevo,  četvrtak 29. novembar u 12 časova.

 

U prezentaciji će se dati osnovne smjernice o uslovima prijave i pojasniti koraci za on-line prijavu. Na kraju će se učesnicima omogućiti da postave specifična pitanja.  

Molimo da vaše prisustvo potvrdite najkasnije dan prije održavanja info dana na sljedeće email adrese:

Za info dan u Doboju: gencijadoboj@gmail.com“>agencijadoboj@gmail.com ili mico.stanojevic@rars-msp.org.

Za info dan u Bijeljini: marko.kakuca@rars-msp.org ili agencijamsp.bn@gmail.com.

Za info dan u Banjoj Luci: mico.stanojevic@rars-msp.org ili ivan.babic@cidea.org.

Za info dan u Trebinju: marko.kakuca@rars-msp.org ili msptb@teol.net.

Za info dan u Prijedoru: mico.stanojevic@rars-msp.org  ili sasa.karalic@preda.rs.ba.

Za info dan u Istočnom Sarajevu: marko.kakuca@rars-msp.org ili bojan.okuka@rais.rs.ba.

Više informacija o projektu i javnom pozivu potencijalni aplikanti mogu dobiti na internet stranici: www.c2c.ba.

OPŠTINA BROD NA DRUGOM MEĐUNARODNOM SAJMU NEKRETNINA I INVESTICIJA

U cilju unapređenja poslovanja, sticanja vrijednih kontakata, promocije nekretnina, firmi i direktnog kontakta sa donosiocima odluka iz najvećih lokalnih i regionalnih instutucija, održava se Međunarodni sajam nekretnina i investicija u Banjoj Luci (BLIRE 2018). Odsjek za lokalni razvoj opštine Brod će predstaviti investicione potencijale i turističku ponudu Broda u vremenu održavanja Sajma, 27. i 28. novembra u prostoru Banjalučkog velesajma.
Pozivamo sve preduzetnike iz Broda da posjete BLIRE 2018. te da na vrijeme osiguraju svoje prisustvo na mjestu okupljanja različitih poslovnih kultura u oblasti investicija, te preduzmu prvi korak ka pronalasku poslovnih investicija.

Za više informacija molimo vas da pozovete na broj telefona: +387 (0)53 611 972 ili putem mejla: grabovacb@opstina-brod.net ili www.blire.biz

USVOJEN NACRT BUDŽETA OPŠTINE BROD ZA 2019. godinu

Skupština opštine Brod usvojila je nacrt budžeta za narednu godinu. Na 22. redovnoj sjednici Skupštine opštine Brod, odbornici su usvojili predloženih osam tačaka. Na ovoj sjednici usvojen je nacrt budžeta opštine za 2019. godinu, a sugestije po ovom pitanju mogu se uputiti u toku javnih rasprava za nacrt budžeta. Nacrt budžeta za 2019. godinu u iznosu od 9.992.000,00 KM stavlja fokus, u okviru različitih potrošačkih jedinica, na razvojne projekte i grantove nevladinim organizacijama.

Obrazloženje nacrta budžeta(.DOC)

Nacrt Budžeta (.XLS)

Informacija o planiranim iznosima taksi i naknada za 2019. godinu Opštinske uprave Brod

U skladu sa pripremom plana budžeta za 2019. godinu, Odjeljenja za prostorno uređenje, stambeno-komunalne poslove i ekologiju, planirane iznose prihoda po osnovu taksi i naknada za 2019. godinu odredilo je na osnovu važećih odlukama, čije izmjene nisu trenutno predviđene. U skladu sa započetim aktivnostima, u vezi izgradnje saobraćajnica, asfaltiranja puteva, izgradnje komunalne infrastrukture, proširenja javne rasvjete, izradu projektne dokumentacije, izradu prostorno-planske dokumentacije i dr. čija se finansiranje obavlja jednim dijelom i iz navedenih nakanada i taksi, u 2019. godini nije realno očekivati njihovo smanjivanje.

U skladu sa izmjenom zakonskih rješenja, pokretanjem inicijative za izmjenu odluka i sl., nadležno Odjeljenje će razmotrati mogućnost izmjene navedenih odluka.


Spisak planiranih taksi i naknada Opštine Brod za 2019.

PRIVREDNI SAVJET ODRŽAO 9. SJEDNICU

U četvrtak 1. novembra u sali za sastanke opštine od 18 časova održana je 9. sjednica Privrednog savjeta. Sastanku su prisustvovali: članovi savjeta, načelnik opštine Ilija Jovičić, obrađivači tačaka iz Opštinske uprave, direktori javnih preduzeća i ustanova. Razmatrane su teme od značaja za unapređenje poslovnog okruženja u opštini Brod.

Za temu o upisnoj politici srednje škole u Brodu je rečeno da je obrazovne profile potrebno više uskladiti sa potražnjom u privredi. Dopis sa zaključkom će biti upućen i nadležnom Ministarstvu na ovu temu.

Druga tačka dnevnog reda se odnosila na rezultate provedene ankete privrednih subjekata u Brodu. Članovi savjeta su nakon predstavljene analize ankete dali svoje sugestije za naredno anketiranje privrednika.

Tema o cijeni i kvalitetu komunalnih usluga išla je u pravcu razgovora o problemima sa kojima se komunalna preduzeća susreću u svom radu.

Za tačku o administrativnim i komunalnim naknadama i taksama privrednici u savjetu su predložili usklađivanje pojedinih naknada u odnosu na cijene u opštinama u okruženju.

Pod tačkom razno, kandidovane su teme koje će se, zbog svog značaja, naći na dnevnom redu neke naredne sjednice savjeta. Sjednica je završena u 20 časova.

CONTACT US

If there are any questions you'd like to ask, please fill in the below form and one of our team members will contact you back.

X
CONTACT US